Uuenev lennujaam teavitab lennureisija õigustest

plakat-002.jpg

Olen varem kirjutanud lennureisija õigustest seoses uuringuga, mis korraldati EL tarbija nõustamiskeskuse poolt ( vt all 08.12.07 sissekannet). Kui lennureisijatele anda korralikult infot siis on ta rahulikum ja ei nõua hüvitisi, milleks tal pole õigust. Oma õiguste teadmine garanteerib samuti selle, et saab oma huvide eest seista juhul kui tekib probleem lennureisi hilinemise ja/või ära jäämisega.  

Oma kogemustest võib täheldada, et Eestis on teavitamine puudulik. Viimasest korrast kui kirjutasin on aga näha edusamme. Uus lennujaam teatab näiteks lennureisija õigustest plakatite näol mis ära toodud pildil. Samas, kui küsida näiteks Estonian Air’i lennule registreerimise ajal teenindajalt, siis vastust ei saa. Rääkimata informatiivsest voldikust.  

Plakateid ja voldikuid, mis on mõeldud lennureisijate informeerimiseks saavad lennufirmad tellida tasuta Euroopa komisjonil aadressil tren-publications@ec.europa.eu

Lisa kommentaar

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Muuda )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Muuda )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Muuda )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: