Uuenev lennujaam teavitab lennureisija õigustest

plakat-002.jpg

Olen varem kirjutanud lennureisija õigustest seoses uuringuga, mis korraldati EL tarbija nõustamiskeskuse poolt ( vt all 08.12.07 sissekannet). Kui lennureisijatele anda korralikult infot siis on ta rahulikum ja ei nõua hüvitisi, milleks tal pole õigust. Oma õiguste teadmine garanteerib samuti selle, et saab oma huvide eest seista juhul kui tekib probleem lennureisi hilinemise ja/või ära jäämisega.  

Oma kogemustest võib täheldada, et Eestis on teavitamine puudulik. Viimasest korrast kui kirjutasin on aga näha edusamme. Uus lennujaam teatab näiteks lennureisija õigustest plakatite näol mis ära toodud pildil. Samas, kui küsida näiteks Estonian Air’i lennule registreerimise ajal teenindajalt, siis vastust ei saa. Rääkimata informatiivsest voldikust.  

Plakateid ja voldikuid, mis on mõeldud lennureisijate informeerimiseks saavad lennufirmad tellida tasuta Euroopa komisjonil aadressil tren-publications@ec.europa.eu

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja / Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja / Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja / Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja / Muuda )

Connecting to %s

%d bloggers like this: