Hansapanga “Laena mõistlikult” sai tarbijavolinikult auhinna

Eile toimus Brüsselis vastuvõtt, kus tarbijakaitse volinik Meglena Kuneva andis üle auhinnad parimatele Euroopa Liidu tarbija teadlikkuse tõstmise kampaaniatele. 

Peaauhinna võitis Soome tarbijakaitseameti kampaania „Galactor and the Code-breakers” eest. Kampaania eesmärgiks oli veebimängu abil selgitada noortele nende õigusi ja kohustusi tarbijana.

Eriauhinnad uuenduslike ja tõhusate kampaaniate eest, said Iirimaa, Ühendkuningriik, Ungari, Norra ja ka Eesti.

Auhinnatud Eesti kampaania organiseerisid Eesti tarbijakaitseamet koostöös Hansapangaga ja sellega kutsuti üles mõistlikult laenama.

See on hea eeskuju ka teistele finantsteenuseid pakkuvatele ettevõtetele Eestis, aga esialgu domineerivad pigem sellised kampaaniad, mis pakuvad raha viitamata kohustusele see tagasi maksta või eksitavad stiilis ” Laenamine toob kingid ja jõulurahu!”   

Kui me ei suuda piirata inimeste hullutamist reklaamidega, siis peaksid hoiatavad kampaaniad  aitama inimesi mõistusele kutsuda. Täna kaovad viimased kahjuks agressiivse rahapakkumise vahele ära.

Paljud  on juba sattunud raskustesse, kuna ei ole oma laenuvõimet õigelt hinnanud. Nende jaoks on tulevased kampaaniad hiljaks jäänud. Selle suhtes peame ka küsima, et ehk on laenusid antud liiga kergekäeliselt?

Inimesi harivad kampaaniad peaksid muutuma üleriigiliseks tarbija teavitamise programmiks, mille hulka võiks kuuluda ka tasuta finantsabitelefoni loomine, neile kes on raskustesse sattunud või soovivad sõltumatut tasuta info rahaküsimustes.

Lisa kommentaar

Täida nõutavad väljad või kliki ikoonile, et sisse logida:

WordPress.com Logo

Sa kommenteerid kasutades oma WordPress.com kontot. Logi välja /  Muuda )

Google+ photo

Sa kommenteerid kasutades oma Google+ kontot. Logi välja /  Muuda )

Twitter picture

Sa kommenteerid kasutades oma Twitter kontot. Logi välja /  Muuda )

Facebook photo

Sa kommenteerid kasutades oma Facebook kontot. Logi välja /  Muuda )

w

Connecting to %s

%d bloggers like this: